Εντελώς άκαρπη απέβη η Γενική Συνέλευση του Ολύμπου, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (27’6) στα γραφεία του συλλόγου, στο γήπεδο της Καλλιθέας Καναλίων.
Το «παρών» έδωσαν μόλις 5-6 άτομα και όπως είναι ευνόητο δεν ήταν δυνατό με τόσο μικρό αριθμό μελών να συζητηθεί και να αποφασιστεί οτιδήποτε.
Οι παριστάμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για την ερχόμενη Τετάρτη (4 Ιουλίου), στις 18:00 στον ίδιο χώρο, και θα προσπαθήσουν να προσελκύσουν κι άλλο κόσμο, ούτως ώστε η προσέλευση μελών να μην είναι τόσο περιορισμένη όπως στην πρώτη Γενική Συνέλευση.
Χρήστος Γραμμένος














