Μετά το πολύ μεγάλο “διπλό” που κατέκτησε ο ΟΦΑΜ χθες Κυριακή 20/3 στην Κοζάνη, επικρατόντας με 1-0 της τοπικής ΑΕΠ, σε εξ΄αναβολής παιχνίδι του 2ου Ομίλου της Γ΄ Εθνικής, ο προπονητής της κερκυραϊκής ομάδας, Γιάννης Γκαμπέτας, προέβη σε δηλώσεις στην τηλεοπτική εκπομπή Αθλητική ανασκόπηση, όπου μίλησε για την σπουδαία αυτή επιτυχία του συγκροτήματος του Αγίου Ματθαίου.
Για να δείτε το σχετικό βίντεο, καντε κλικ πιο κάτω:













