Ο Θανάσης Μαρτίνος, σύμφωνα με πληροφορίες του CORFUCORNER.GR, θ’ αποτελέσει τον διάδοχο του Γιάννη Χειρδάρη στην τεχνική ηγεσία του Δία Κασσιόπης.
Βάσει των πηγών μας, η Διοίκηση του σωματείου της βόρειας Κέρκυρας έκανε επίσημη πρόταση συνεργασίας στον 56χρονο προπονητή, ο οποίος φέρεται να απάντησε θετικά. Επομένως, μάλλον είναι απλά θέμα χρόνου η ανακοίνωση της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ο έμπειρος τεχνικός, την τελευταία διετία δεν εργάστηκε σε κάποιο σύλλογο, κατόπιν δικής του επιλογής. Τελευταίος «σταθμός» της καριέρας του υπήρξε ο Όλυμπος Κέρκυρας, τις περιόδους 2017-2018 και 2018-2019. Μάλιστα, την δεύτερη σαιζόν, έχοντας για άμεσο συνεργάτη του τον Κώστα Μάμαλο, είχε οδηγήσει την ιστορική ομάδα της Γαρίτσας στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος της Α’ τοπικής Κατηγορίας (ούσα αήττητη) και στην απευθείας άνοδο στην Α1′.
Γεννημένος στις 14 Μαΐου του 1965, ο Μαρτίνος είναι κάτοχος διπλώματος UEFA B. Ως ποδοσφαιριστής, αγωνίστηκε στον ΠΑΟ Κορακιάνας , στον Μεσσηνιακό, στον ΑΟ Μοσχάτου, στην Ολυμπιάδα Καρουσάδων και στον Ηρακλή Σφακερών. Ξεκίνησε την προπονητική του σταδιοδρομία από τον Ηρακλή Σφακερών (του οποίου υπήρξε παράλληλα και παίκτης), ενώ ακολούθησαν η Ολυμπιάδα Καρουσάδων, ο Κένταυρος Μαγουλάδων, ο Θιναλιακός Αχαράβης, η ΓΕ Θιναλίου και ο Όλυμπος Κέρκυρας. Ενδιάμεσα, δούλεψε στις Μικτές της ΕΠΣΚ, ενώ διατέλεσε και τεχνικός διευθυντής των Ακαδημιών του ΑΟ Κέρκυρα και του Ολύμπου. Εξάλλου, συνεργάστηκε για μία χρονιά με την ΠΑΕ ΑΟ Κέρκυρα, στην Β’ Εθνική, ως βοηθός του Μπάμπη Τεννέ.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














