Με … άρωμα γυναίκας στην ηγεσία του, θα πορευτεί από τούδε και στο εξής ο Αχιλλέας Νυμφών, , καθώς στις χθεσινές (Κυριακή 6/6) αρχαιρεσίες του σωματείου η Ηλέκτρα Κούδα, αναδείχθηκε νέα Πρόεδρος της ομάδας. Να επισημανθεί πως η κυρία Κούδα, διατέλεσε επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ του συλλόγου, υπό την ιδιότητα της Γενικής Γραμματέως.
Ας δούμε την ανακοίνωση που εξέδωσε το «συγκρότημα» της Βόρειας Κέρκυρας:
«Ύστερα από το συμβούλιο που διεξήχθη την Κυριακή το βράδυ η νέα σύσταση του Δ.Σ. έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Ηλέκτρα Κούδα
Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Καλούδης
Γραμματέας: Παναγιώτης Ευθυμίου
Ταμίας: Δημήτρης Σταμπούλογλου
Μέλη: Στέφανος Τσενεμπής
Μιχάλης Μπάνος
Νίκος Βεδουράς
Αθανάσιος Κεφαλληνός
Κωνσταντίνος Ρίζος
Αναπληρωματικοί: Θεόδωρος Μαλαχάς
Βαρθολομαίος Μπάνος
Καλή ποδοσφαιρική σεζόν να έχουμε»
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














