Το χάλκινο μετάλλιο στο αγώνισμα του τριπλούν Ανδρών απέσπασε ο Δημήτρης Μονόπωλης, με επίδοση 15.60μ., την οποία πέτυχε με το έκτο άλμα του, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών/Γυναικών και Κ23, που πραγματοποιήθηκε το περασμένο σαββατοκύριακο (5-6/6) στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας.
Ο αθλητής του Κερκυραϊκού Γ.Σ., είχε τρεις έγκυρες προσπάθειες, την πρώτη με 15.55μ., την πέμπτη με 15.20μ. & την έκτη με 15.60μ.
Το χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα, κατέκτησε ο Νίκος Ανδρικόπουλος (ΑΣ Μεσογείων Αμεινίας), με 16.05μ. ενώ το ασημένιο ο Αλέξανδρος Αθανασίου με επίδοση 15.93 μ (ΓΣ Σέρρες).
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














