Με… έντονο άρωμα Κέρκυρας θα διεξαχθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου, την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, καθώς οκτώ αθλητές από το νησί πρόκειται να λάβουν μέρος.
Συγκεκριμένα, στους αγώνες (βάσει κατάστασης του ΣΕΓΑΣ) θα αγωνιστούν οι :
60μ. Σπύρος Δουκατέλης (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
200μ. Σπύρος Δουκατέλης (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
800μ. Σπύρος Ντουραχάνης (ΑΟ Κέρκυρα 2015)
Άλμα σε ύψος: Γιώργος Δόσης ( Γ.Σ Ελευθέριος Βενιζέλος) Χανίων
Άλμα σε μήκος: Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης (ΑΟ Κάλλιστος)
Σφαιροβολία: Πέτρος Πουλής (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
Άλμα τριπλούν: Δημήτρης Μονόπωλης (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
Άλμα σε ύψος: Παναγιώτα Δόση ( Γ.Σ Ελευθέριος Βενιζέλος) Χανίων
Άλμα σε μήκος: Σπυριδούλα Καρύδη (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
Άλμα τριπλούν: Σπυριδούλα Καρύδη (Κερκυραϊκός Γ.Σ)
Να επισημανθεί πως το τελικό πρόγραμμα διαμορφώθηκε με βάση το νέο πρωτόκολλο, το οποίο περιορίζει ακόμη περισσότερο την ταυτόχρονη παρουσία αθλητών, προπονητών, κριτών και άλλων, στις εγκαταστάσεις, ενώ απαγορεύεται η παρουσία φιλάθλων στις εξέδρες, εξαιτίας της πανδημίας του ιού covid-19.














