Ευχαριστήρια ανακοίνωση εξέδωσε η Διοίκηση του χαντμπολικού Φαίακα Κέρκυρας προς την αντίστοιχη του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου, για την παραχώρηση τεσσάρων παικτών και σ συγκεκριμένα, των Ανέστη Κυριακίδη, Χάρη Ασμάνογλου, Νίκο Τσιλιμπάρης και Κώστα Σιδέρη
Παραθέτουμε την σχετική ανακοίνωση του Φαίακα:
«Ο Α.Ο. Φαίαξ Κέρκυρας ευχαριστεί το Δ.Σ του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου καθώς και τον Πρόεδρο του κο. Μάστορα Γρηγόριο, επίσης τον υπεύθυνο τμήματος Ηandball κο. Πέρρο Νίκο για τη παραχώρηση με την μορφή της υποσχετικής μεταγραφής των αθλητών: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΝΕΣΤΗ, ΑΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ, ΤΣΙΛΙΜΠΑΡΗ ΝΙΚΟΛΑΟ και ΣΙΔΕΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ, για την ενίσχυση της ομάδας μας στην Handball Premiere. Τους καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Α.Ο. Φαίαξ και τους ευχόμαστε καλή αθλητική χρονιά με υγειά» .














