Μία ακόμη συμμετοχή στην Εθνική ομάδα ανδρών της Ελλάδας, στην χειροσφαίριση, είχε ο Κερκυραίος χαντμπολίστας, Άγγελος Τσίλης, που αποτελεί αθλητή του Ολυμπιακού/ΙΕΚ Ξυνή.
Πιο συγκεκριμένα, την περασμένη Τετάρτη (13/1) ο 29χρονος εξτρέμ αγωνίστηκε στο εκτός έδρας παιχνίδι της «γαλανόλευκης» με την Σερβία, ενώ σκόραρε μία φορά.
Επρόκειτο για το πρώτο ματς του αντιπροσωπευτικού «συγκροτήματος» της χώρας μας για την Β’ Προκριματικήξ Φάση του EURO 2022 (1ος Όμιλος), με τους Έλληνες να ηττώνται από τους Σέρβους με σκορ 31-21.














