Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε το σωματείο χάντμπολ του Φαίακα Κέρκυρας για τον χαμό του Μάρκου Βάπτισμα, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή χθες Σάββατο (19/12) στην ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας , λόγω κορωνοϊού και ήταν πατέρας της αθλήτριας του συλλόγου, Ίριδας.
Παραθέτουμε το σχετικό κείμενο:
«Το Δ.Σ του συλλόγου και όλοι η οικογένεια του Α.Ο φαιαξ εκφράζουν τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια της αθλήτριας μας Ίρις Βαπτισμα για την μεγάλη απώλεια του αγαπημένου της πατέρα.»














