Την παρθενική του νίκη στο φετινό Κύπελλο της ΕΠΣΚ πανηγύρισε ο Κρόνος Αργυράδων, που επικράτησε εκτός έδρας του Αστέρα Μωραϊτίκων με το εμφατικό 3-0.
Στην αναμέτρηση που διεξήχθη χθες Σάββατο (3/10), στο Δημοτικό γήπεδο Στρογγυλής, οι Αργυραδίτες πήραν… κεφάλι στο σκορ στο 24′, όπου ο Άγγελος Ασπιώτης έκανε το 0-1, για να πετύχει στο 35′ ο Σπύρος Περδίκης το 0-2, που ήταν και το αποτέλεσμα του πρώτου μέρους. Ο Σπύρος Περδίκης «ξαναχτύπησε» στην επανάληψη (και συγκεκριμένα στο 62′), βάζοντας το τρίτο τέρμα των «μπλε».
Το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής της Α’ Φάσης (1ος Όμιλος), ενώ σφύριξε ο Βασίλης Δράμπαλος.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














