Τον Δημήτρη Μαρίτσα ενέταξε στο ρόστερ της η Ολυμπιάδα Καρουσάδων, καθώς ο παίκτης ήρθε σε συμφωνία με την διοίκηση του σωματείου.
Την μεταγραφή του αξιόλογου αμυντικού-χαφ και σέντερ μπακ, ο οποίος την περυσινή σαιζόν φορούσε την φανέλα του Αχιλλέα Νυμφών, είχε προαναγγείλει η ιστοσελίδα μας σε σχετικό ρεπορτάζ της, στις 25 Αυγούστου.
Παραθέτουμε το δελτίο Τύπου των «μπλέ»:
«Το Δ.Σ της ΑΠΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΚΑΡΟΥΣΑΔΩΝ είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Μαρίτσα
Ο Δημήτρης πέρυσι αγωνιζόταν στον Αχιλλέα Νυμφών!
Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια της ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ και του ευχόμαστε, καλη ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία και πολλές επιτυχίες»!!!!!
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














