Σαράντα ένα σωματεία – μέλη της ΕΠΣ Κέρκυρας, δήλωσαν συμμετοχή στα καινούργια Πρωταθλήματα της Α1 και Α τοπικής Κατηγορίας, των οποίων η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη (2 Σεπτεμβρίου).
Συγκεκριμένα, στην Α1΄ τοπική κατηγορία θα μετασχουν 16 ομάδες, 8 σε κάθε Όμιλο, βάσει γεωγραφικών κριτηρίων και είναι οι εξής: Θιναλιακός Αχαράβης, Αστέρας Πετριτή, Όλυμπος Κέρκυρας, Αχιλλέας Νυμφών, Νέος 2017, ΑΟ Παξοί, Ατρόμητος Στρογγυλής, Αστέρας Λιαπάδων, Ολυμπιάδα Καρουσάδων, Οδυσσέας Αυλιωτών, Αναγέννηση Περιβολίου, Βολίδα Κάτω Γαρούνα, ΑΟ Κάβος, ΑΕ Καναλίων, Κεραυνός Αγίου Νικολάου και Φαίακας Μαραθιά
Όσον αφορά την Α΄ Κατηγορία, θα λάβουν μέρος τελικά 25 ομάδες, μεταξύ αυτών, ο ΑΟ Κέρκυρα και ο Κρόνος Αργυράδων, που επιστρέφουν στη ενεργό δράση.
Αναλυτικά, οι σύλλογοι που δήλωσαν συμμετοχή : ΑΠΣ Μπενίτσες, Αστέρας Μωραϊτίκων, Δίας Κασσιόπης, ΑΕ Φαιάκων, Ομόνοια Γαστουρίου, ΑΟ Κοντόκαλι, ΑΕ Αρίλλα/Καββαδάδων, ΓΕ Παλαιοκαστριτών, ΠΑΟ Κορακιάνας, Ηρακλής Αγίων Δέκα, Μέγας Αλέξανδρος, Εθνικός Περουλάδων, Άρης Μέσης, Ποσειδώνας Βιταλάδων, Θύελλα Γαρίτσας, Αστέρας Σπαρτύλα, Κεραυνός Ποταμού, Ατρόμητος Άφρας, ΑΟ Βασιλάτικα, ΑΟ Σιναράδων, Κεραυνός Δραγωτινών, Ηρακλής Σφακερών, ΑΟ Κέρκυρα, Κρόνος Αργυράδων και ΠΑΟΣ Κανονιού.
Πλέον, αυτό που απομένει να ξεκαθαρίσει, είναι τα σωματεία της Α΄ ΕΠΣΚ θα κατανεμηθούν σε δυο ή σε τρείς Ομίλους.
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














