Ο ΟΦΑΜ και ο Φαίακας Μαραθιά έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες την καλοκαιρινή τους προετοιμασία και μάλιστα ετοιμάζονται για την αναμεταξύ τους φιλική «σύγκρουση».
Συγκεκριμένα, οι δύο ομάδες (που είναι νεοφώτιστες στην Γ’ Εθνική και την Α1′ τοπική Κατηγορία αντίστοιχα) συμφώνησαν να αναμετρηθούν το μεθεπόμενο Σάββατο (29 Αυγούστου), στο Δημοτικό γήπεδο Αγίου Ματθαίου, με την ώρα έναρξης να μην έχει ακόμη οριστεί.
Σε αυτό τον αγώνα, θα δοθεί η δυνατότητα στους προπονητές των δύο σωματείων, Σάββα Σιδερόπουλο και Σπύρο Νικομάνη, να εξάγουν τα πρώτα τους χρήσιμα συμπεράσματα για την αγωνιστική κατάσταση των παικτών τους.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ













