Μπορεί η ΕΠΣ Κέρκυρας να αποφάσισε την μείωση των παραβόλων συμμετοχής στις τοπικές ποδοσφαιρικές διοργανώσεις της νέας σαιζόν κατά 50%, ωστόσο οι τιμές δεν παύουν να θεωρούνται υψηλές, αν λάβουμε υπόψη τις εξαιρετικά δύσκολες οικονομικές συγκυρίες της εποχής.
Η αξία των φετινών παραβόλων της Ένωσης, όπως γνωστοποιήθηκε μέσω των προκηρύξεων, είναι η εξής:
ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ:
Για τα σωματεία της Α1′ Κατηγορίας: 175 ευρώ
Για τα σωματεία της Α’ Κατηγορίας: 125 ευρώ
ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ:
Για τα σωματεία της Γ’ Εθνικής: 150 ευρώ
Για την ομάδα Κ19 της ΠΑΕ: 100 ευρώ
Για τα σωματεία της Α1′ Κατηγορίας: 100 ευρώ
Για τα σωματεία της Α’ Κατηγορίας: 30 ευρώ














