Ο ΟΦΑΜ θέλοντας να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο την μεσαία του γραμμή, πρόσθεσε στο δυναμικό του τον 17χρονο δεξιό χαφ, Αλέξανδρο Χάτζι που προέρχεται από την Κ19 του ΑΟΚ Κέρκυρα.
Το σχετικό δελτίο Τύπου του σωματείου του Αγίου Ματθαίου, έχει ως ακολούθως:
«Ο ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΧΑΤΖΙ.
Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΗΚΕ ΣΤΗΝ Κ17 ΚΑΙ Κ19 ΤΗΣ ΠΑΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ΌΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΕΖΟΝ»
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














