Επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά το ρεπορτάζ του Corfu Corner.gr, που είχε αναρτηθεί στις 6 Ιουλίου, με τίτλο «Τέλος από Πετριτή οι Ιωακειμίδης, Καρράς και Κούμπους».
Στο συγκεκριμένο άρθρο μας, είχαμε αποκαλύψει ότι οι τρείς προαναφερόμενοι ποδοσφαιριστές δεν είναι στα πλάνα του Βασίλη Ξάνθη για την επερχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο. Το «διαζύγιο» ανακοινώθηκε και επίσημα!
Το σχετικό δελτίο Τύπου των Πετριτιωτών, είναι το ακόλουθο:
«Ο Αστέρας ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Γιάννη Κουμπους, Μάριο Ιωακειμίδη και Μιχάλη Καρρά. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα τους».














