Στα πλαίσια της συγκρότησης του ρόστερ του, ο Αστέρας Πετριτή διατήρησε στη… μηχανή του ένα ακόμη πολύτιμο «γρανάζι», τον Δημήτρη Ίσερη.
Ας δούμε το δελτίο Τύπου που εξέδωσε το σωματείο της νότιας Κέρκυρας:
«Ο Αστέρας ανακοινώνει την παραμονή του Δημήτρη Ισερη! Ο Δημήτρης αποτελεί έναν εκ των πρωταγωνιστών της ομάδας μας και προέρχεται από τα σπλάχνα της. Του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες!»














