Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Κέρκυρας επέβαλλε τις εξής ποινές σε ποδοσφαιριστές:
• Μία αγωνιστική, χωρίς χρηματικό πρόστιμο:
Χρήστος Αρμένης (Θιναλιακός Αχαράβης), για το Κύπελλο
Μάριος Σαγιάς (Φαίακας Μαραθιά), για το Κύπελλο
Κώστας Ανδριώτης (ΟΦΑΜ)
Παναγιώτης Μίαρης (ΑΟ Κάβος)
Γιάννης Κουρσάρης (Ολυμπιάδα Καρουσάδων)
Βασίλης Καλούδης (ΠΑΟ Κορακιάνας)
Χρήστος Νικομάνης (Φαίακας Μαραθιά)
Γιάννης Κουλούρης (ΑΟ Βασιλάτικα)
• Δύο αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 20 ευρώ:
Αλέξανδρος Μπράτος (ΑΕ Καναλίων)
Αριστείδης Άνθης (Ατρόμητος Άφρας)
Επίσης, η Πειθαρχική Επιτροπή έλαβε τις εξής αποφάσεις:
• Στο σωματείο Ολυμπιάδα Καρουσάδων επιβάλλεται χρηματική ποινή 100 ευρώ.
• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Ολυμπιάδα Καρουσάδων, Νίκο Κουρσάρη, επιβάλλεται η ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για 50 ημέρες, μετά το τέλος της προηγούμενης ποινής (από τις 14/3/2019 μέχρι τις 2/5/2019).
• Στο σωματείο Οδυσσέας Αυλιωτών επιβάλλεται η χρηματική ποινή των 50 ευρώ.
• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Οδυσσέας Αυλιωτών, Ελυσσαίο Μουζακίτη, επιβάλλεται η ποινή της έγγραφης επίπληξης.
• Στο σωματείο Νέος 2017 επιβάλλεται η χρηματική ποινή των 50 ευρώ.
• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Νέος 2017, Κίμωνα Καλοδίκη, επιβάλλεται η ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για 20 ημέρες (από τις 20/2/2019 μέχρι τις 11/3/2019).
• Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΚ, αφού έλαβε υπόψη το αίτημα του σωματείου ΑΕ Αρίλλα/Καββαδάδων, διορθώνει την ποινή του ποδοσφαιριστή Ευθύμη Τσέλιου από τρεις αγωνιστικές σε δύο.














