Η ΑΕ Λευκίμμης εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας ευχαριστεί το Κρόνο Αργυράδων για την φιλοξενία που της παρείχε, στον κυριακάτικο αγώνα, που πραγματοποιήθηκε στο ενωσιακό γήπεδο του Κανονιού .
Ας δούμε το σχετικό κείμενο:
«Η Αθλητική Ένωση Λευκίμμης ευχαριστούν τον πρόεδρο και το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Κρόνος Αργυράδων για την άψογη φιλοξενία προς την ομάδα μας και θα ανταποδώσουμε στον δεύτερο γύρο.
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ.
ΜΟΝΟ Α.Ε.Λ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…»













