Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Κέρκυρας επέβαλλε τις παρακάτω ποινές σε ποδοσφαιριστές, που αφορούν τους αγώνες της Α’ Φάσης του τοπικού Κυπέλλου:
• Μία αγωνιστική, χωρίς χρηματικό πρόστιμο:
Σπύρος Μπασιάς (Ατρόμητος Άφρας)
Αντώνης Μηλιώτης (Εθνικός Περουλάδων Σιδαρίου)
Σπύρος-Άγγελος Κατσιλιάνος (Ομόνοια Γαστουρίου)
• Μία αγωνιστική και χρηματικό πρόστιμο 10 ευρώ:
Σπύρος Αυλωνίτης (Αστέρας Λιαπάδων)
• Δύο αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 20 ευρώ:
Πέτρος Νικομάνης (Αναγέννηση Περιβολίου)
• Τρεις αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 30 ευρώ:
Κ. Γκασίδης (ΑΟ Κασσιώπης Κ19)
• Τέσσερις αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 40 ευρώ:
Σπύρος Πολύζος (Ηρακλής Αγίων Δέκα)













