Ο Κρόνος Αργυράδων μεθαύριο Κυριακή (30/9), θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής, αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας τον Θεσπρωτό Ηγουμενίτσας.
Το συγκρότημα του Νίκου Θεοδοσιάδη, δεν θα είναι μόνο του στο δημοτικό στάδιο της γειτονικής πόλης ,αφού το «ηχηρό» παρόν πρόκειται να δώσουν οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας .
Συγκεκριμένα, οι «Τιτάνες» γνωστοποίησαν πως οργανώνουν εκδρομή , με αφορμή την αναμέτρηση των Αργυραδιτών κόντρα στους Ηγουμενιτσιώτες.
Η σχετική ανακοίνωση των φίλων του σωματείου της νότιας Κέρκ υρας, έχει ως εξής:
«Για όσους ενδιαφέρονται για τον εκτός έδρας αγώνα της ομάδας μας στην Ηγουμενίτσα, την Κυριακή.
Θα μαζευτούμε 12.30 στο καφέ EXODUS (Αλέκος). Το αργότερο 13.30 θα ξεκινήσουμε για το λιμάνι της Λευκίμμης.
Το πλοίο αναχωρεί στις 2μ.μ. Με τη άφιξής θα υπάρχει λεωφορείο για τη μεταφορά μας στο γήπεδο.
Η επιστροφή θα είναι το πλοίο των 20.30 από Ηγουμενίτσα για Λευκίμμη.
Όλοι κοντά στην ομάδα μας.
ΣΦ Κρόνου Αργυράδων “Τιτάνες”»













