Στο πένθος έχει βυθιστεί τις τελευταίες μέρες η οικογένεια του Κρόνου Αργυράδων, καθώς την προηγούμενη Τετάρτη (4/10) έφυγε από τη ζωή ο πρώτος Πρόεδρος του συλλόγου, ο Γιώργος Καββαδίας (Νοσοκόμος).
Το νυν Δ.Σ. των «κυανολεύκων» αποφάσισε να αποτίσει φόρο τιμής στη μνήμη του Γιώργου Καββαδία, κάτι το οποίο έπραξε το απόγευμα της περασμένης Κυριακής (8/10), στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας με τον Οδυσσέα Αυλιωτών, στο γήπεδο του Περιβολίου. Συγκεκριμένα, στην ανάπαυλα του ημιχρόνου ο Πρόεδρος των Αργυραδιτών, Γιάννης Καραϊσαρλής, παρέδωσε τιμητική πλακέτα στον γιο του εκλιπόντος, Αλέξη Καββαδία.
Εδώ, ας μας επιτραπεί μια συμβουλή: Οι Διοικήσεις των σωματείων (και απευθυνόμαστε προς όλους) καλό θα ήταν να τιμούν και να βραβεύουν τα ιστορικά στελέχη των ομάδων τους, όσο εκείνα είναι εν ζωή. Και όχι να τα θυμούνται μετά τον θάνατό τους…
Κείμενο: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ













