Η νέα Διοίκηση του ΑΟ Κοντοκαλίου, ενόψει της συμμετοχής της ομάδας στο νέο Πρωτάθλημα της Α1 Κατηγορίας, ανακοίνωσε όχι μία ή δύο, αλλά εννιά συνολικά μεταγραφικές κινήσεις! Και προφανώς θα υπάρξει και συνέχεια…
Συγκεκριμένα, λοιπόν, στο συγκρότημα του Γιάννη Αυλωνίτη εντάχθηκαν οι εξής:
Γιώργος Κόντης (μέσος)
Άκης Μέσσης (μέσος)
Θανάσης Βέρμπης (επιθετικός)
Βασίλης Σπίνουλας (επιθετικός)
Γιώργος Μανώλης (επιθετικός)
Οδυσσέας Μαρκάτης (μέσος)
Σπύρος Αυλωνίτης (τερματοφύλακας)
Ονούφριος Γκερέκος (επιθετικός)
Μάκης Κάντας (μέσος).
Tέλος, οι Κοντοκαλιώτες προχώρησαν και στην εμπλούτιση του προπονητικού τους επιτελείου προσλαμβάνοντας τον Κώστα Αυλωνίτη ως γυμναστή των τερματοφυλάκων της ομάδας.
Ρεπορτάζ: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














