Για δεύτερη συνεχόμενη σαιζόν θα βρίσκεται στον πάγκο του Κεραυνού Αγίου Νικολάου ο 55χρονος Λευκιμμιώτης προπονητής, Σπύρος Παλαιοχωρίτης , όπως γνωστοποίησε η Διοίκηση του σωματείου μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου της:
«Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Σπύρο Παλαιοχωριτη για ακόμη μία χρονιά! Είμαστε χαρούμενοι που ένας άνθρωπος με ήθος, που έβαλε πλάτη στα δύσκολα και χαιρει της εκτίμησης μας θα συνεχίσει στο τιμόνι της ομάδας. Συνεχίζουμε μαζί για όλο και υψηλότερους στόχους»














