Ζήτημα ημερών, όπως όλα δείχνουν, είναι η επανένταξη του Στέφανου Σιόντη στο δυναμικό του ΑΟ Κασσιώπη/Κέρκυρα, ύστερα από απουσία ενός έτους.
Εδώ και καιρό, οι δύο πλευρές φαίνεται να έχουν έρθει σε προφορική συμφωνία, ωστόσο είχαν μείνει κάποια ανοιχτά θέματα του ποδοσφαιριστή με την Βέροια. Πλέον, και μετά την συνάντηση που είχε με τον Ζήση Βρύζα, αυτά τακτοποιήθηκαν και ο 29χρονος αμυντικός χαφ γνωστοποίησε στην ομάδα της Ημαθίας πως δεν επιθυμεί να ανανεώσει το συμβόλαιό του.
Αυτό ήταν και το τελευταίο που απέμενε ώστε ο Σιόντης να ετοιμάσει τα πράγματά του για το «Νησί των Φαιάκων». Επομένως, απομένουν μόνον οι υπογραφές και η επίσημη ανακοίνωση της απόκτησής του.











