Δύο σπουδαίες νίκες πέτυχε η ΑΕ Λευκίμμης στις δύο τελευταίες αγωνιστικές του Πρωταθλήματος της Α1′ Κατηγορίας ΕΠΣ Κέρκυρας, επικρατώντας στην έδρα της με 2-1 του Κρόνου Αργυράδων κι εκτός έδρας με 3-0 των Μπενιτσών. Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση του Αντώνη Βλάσση θέλησε να «ανταμείψει» τους ποδοσφαιριστές και την τεχνική ηγεσία, βγάζοντάς τους «έξω»!
Έτσι, λοιπόν, το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου (9/4), αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού με τις Μπενίτσες στο ενωσιακό γήπεδο του Κανονιού, η αποστολή της ΑΕΛ πήγε στο Café Snack Bar “COFFEE JOE”, το πολύ όμορφο ποδοσφαιρικό στέκι του Σπύρου Βλάχου, στην Εθνικής Παλαιοκαστρίτσας 66, στο Σολάρι. Απ’ όπου και οι παρούσες φωτογραφίες…
Εκεί, η ομάδα του Γιάννη Σφακιανάκη το.. έριξε έξω, απολαμβάνοντας τα νοστιμότατα μπέργκερ και πίνοντας… μπυρόνια!
Χ.Γ.














