Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (5/2), στα γραφεία της ΕΠΣ Κέρκυρας, σύσκεψη μεταξύ μελών της Επιτροπής Πρωταθλημάτων της Ένωσης και εκπροσώπων των σωματείων του Οδυσσέα Αυλιωτών και του Κρόνου Αργυράδων. Των ομάδων, δηλαδή, που θα λάβουν μέρος στον φετινό Τελικό του τοπικού Κυπέλλου.
Στη συνάντηση αυτή αποφασίστηκε ο αγώνας να ξεκινήσει στις 16:00.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Τελικός έχει οριστεί να γίνει τη μεθεπόμενη Τετάρτη (17 Φεβρουαρίου), ενώ θα διεξαχθεί στο ενωσιακό γήπεδο του Κανονιού.














