Όπως γνωστοποιήθηκε από την ΕΠΣ Κέρκυρας, ο φετινός Τελικός του τοπικού Κυπέλλου θα πραγματοποιηθεί στις 17 Φεβρουαρίου, δηλαδή τη μεθεπόμενη Τετάρτη.
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι θα αναμετρηθούν οι νικητές των Ημιτελικών: ο Κρόνος Αργυράδων και ο Οδυσσέας Αυλιωτών.
Η ανακοίνωση της Ένωσης έχει ως ακολούθως:
«Ανακοινώνεται ότι ο τελικός αγώνας Κυπέλλου Ερασιτεχνών με απόφαση του Δ.Σ. και σε εφαρμογή του με αρ.πρωτ.: 40033/2015 εγγράφου της Ε.Π.Ο., ορίζεται να διεξαχθεί την Τετάρτη 17/2/2016 στο Αθλητικό Κέντρο της Ε.Π.Σ. Κέρκυρας, στο Κανόνι».














