Η λαϊκή ρήση λέει «Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται»! Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Νίκου Μεντή, ο οποίος επέστρεψε στον Αστέρα Πετριτή, όπου αγωνίζονταν επί δυο συναπτά έτη (2020-2021, 2021-2022), αμέσως μετά την λύση της συνεργασίας του με τον ΑΟ Κέρκυρα.
Παραθέτουμε το σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ομάδα του λιμανιού για τον 28χρονο αμυντικό:
«Ο Αστέρας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Νίκο Μεντή. Ο Νίκος επιστρέφει στην ομάδα μας έπειτα από ένα σύντομο διάλειμμα, με σκοπό να τη βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων της. Του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες! Καλωσόρισες Νίκο!»













