Την Παρασκευή 19 Αυγούστου ο Αστέρας Πετριτή ως Κυπελλούχος της ΕΠΣ Κέρκυρας, θα μπεί στην κληρωτίδα της ΕΠΟ για την Ά Φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν, καλώς εχόντων των πραγμάτων την Τετάρτη 31 Αυγούστου, ενώ στις δυο πρώτες Φάσεις θα λάβουν μέρος μόνο τα ερασιτεχνικά σωματεία, δηλ οι περυσινοί Κυπελλούχοι των Ενώσεων.
Να επισημανθεί ότι οι σύλλογοι δύνανται να δηλώσουν συμμετοχή στον θεσμό μέχρι την επόμενη Τετάρτη (17/8)













