Παρελθόν για τον Αστέρα Μωραϊτίκων αποτελεί ο Νίκος Ανδριώτης, όπως ανακοίνωσε το σωματείο της νότιας Κέρκυρας.
Τη σαιζόν που πέρασε, ο Ανδριώτης είχε διπλή ιδιότητα στην ομάδα, αυτή του προπονητή και παίκτη. Ο σύλλογος ήταν νεοφώτιστος στην Α’ Κατηγορία ΕΠΣ Κέρκυρας και τον οδήγησε στην παραμονή, με τη συμβολή του να είναι καταλυτική, τόσο από τεχνικής πλευράς, όσο και από αγωνιστικής.
Το δελτίο Τύπου έχει ως εξής:
«Ο Α.Ο. Αστέρας Μωραϊτίκων ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας του με τον Νίκο Ανδριώτη και του εύχεται ό,τι καλύτερο σε προσωπικό, οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο».
Χρήστοε Γραμμένος













