Ξεκινά η Σχολή Ιστιοπλοΐας Ανοικτής θαλάσσης του ΝΑΟΚ από αύριο Δευτέρα 7 Ιουνίου, όπως γνωστοποιεί με την ακόλουθη ανακοίνωση του ο Όμιλος.
«ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ
Ο ΝΑΟΚ, μετά από πολλές αναβολές λόγω των πρωτοκόλλων covid, με χαρά ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας Σχολής Ιστιοπλοϊας Ανοιχτής Θάλασσας από τη Δευτέρα 7 Ιουνίου. Πληροφορίες στο λεμβαρχείο Ιστιοπλοϊας του ΝΑΟΚ».












